Нова форма звітності про вакансії: які особливості?
Дата: 06.07.2022 14:12
Кількість переглядів: 445
Із 7 липня ц. р. набуває чинності наказ Міністерства економіки України від 12.04.2022 № 827-22, яким затверджена нова форма звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)» та Порядок її заповнення. Форму № 3-ПН подають суб’єкти господарської діяльності, що використовують працю найманих працівників, за наявності потреби в кадрах. Цей звіт виповнює та подає працедавець до базового центру зайнятості або філії Львівського ОЦЗ з дня виникнення потреби у доборі персоналу або з дати відкриття вакансії (наступного дня після створення нового робочого місця чи припинення трудових відносин з працівником, робоче місце котрого стає вакантним, або дати, з якої може бути укладений трудовий договір з найманим працівником). Форма № 3-ПН подається у паперовому варіанті із засвідченням підписом керівника або уповноваженої особи, а також електронним шляхом: через електронний кабінет роботодавця, що вміщений на сайті Державної служби зайнятості, або через Єдиний портал електронних послуг. «Оновлена форма № 3-ПН складається з двох частин: основних даних про вакансію та відомостей про вакансію. Перша частина доповнена графою «Спосіб укомплектування вакансії(й)». Вона передбачає два варіанти: за сприяння Державної служби зайнятості або підбір кадрів здійснюється самостійно», – повідомив директор Львівського обласного центру зайнятості Василь Барилюк. За його словами, якщо працедавець має намір укомплектувати вакансію за сприяння служби зайнятості, він повинен виповнити додаток до звітності «Відомості про вакансію». Зокрема, зазначити вимоги до кандидата, умови праці, особливості пропонованої роботи, інформацію про доступність робочих місць для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Якщо добір кадрів працедавець здійснює самостійно, то такий додаток не виповнюється. Подання форми № 3-ПН є обов’язковим навіть у випадку самостійного добору кадрів.