Студенти магістерської програми Український католицький університет UCuniversity мали можливість отримати новий досвід щодо фінансування різних галузей у громадах.
Вчора, 14 березня у нашу громаду завітали магістри Школа публічного управління УКУ під керівництвом Мирослави Чех, керівниці магістерської програми з публічного управління та адміністрування.
Цей візит став чудовою можливістю для студентів побачити на практиці, як працює механізм органу місцевого самоврядування на прикладі нашої громади
В рамках візиту студенти магістерської програми з публічного управління та адміністрування відвідали Пустомитівський ліцей №2 імені Василя Кучабського в якому студенти відвідали спортзали, укриття стадіони та модернізований харчоблок, загальна вартість якого 2 270 890 гривень, з яких 1 043 600 гривень було виділено з державного бюджету, а 1 223 489,56 гривень – з місцевого бюджету.
Заклад дошкільної освіти №3 приємно здивував студентів наявністю басейну та облаштованого укриття.
Під час візиту до Пустомитівського ліцею №1 магістри побачили, як функціонує коворкінг з вирощування мікрозелені, створений в рамках проєкту „Зміцнення місцевої економіки та доброго врядування“, і змогли купити мікрозелень. Також студенти відвідали басейн, наявність якого є великою рідкістю в освітніх закладах.
Особливе враження на магістрів справила публічна бібліотека м. Пустомити, де студентів навчили лайфхаків із залучення молоді до читання та презентували передачу «Хто зверху?» зняту нашими бібліотекарями.
Метою візиту було отримання практичних знань про фінансове забезпечення громади, відтак було обговорено питання отримання субвенції на капітальний ремонт харчоблоку у Пустомитівському ліцеї №2, діяльність проекту Міксгірн у Пустомитівському ліцеї №1, функціонування та фінансування дошкільної освіти у ЗДО №3 м. Пустомити.
Найбільш вичерпну інформацію про фінансування усіх сфер громади на завершення візиту надав міський голова Олег Серняк.
Такі зустрічі завжди надихаючі та породжують нові партнерства, адже створюють платформу для налагодження партнерських відносин між освітніми закладами, органами місцевого самоврядування.