Листуватись з податковою через Електронний кабінет зручно

Дата: 05.11.2021 14:23
Кількість переглядів: 176

  Начальник Городоцької ДПІ Роман Миськів надав коментар щодо зручності використання електронного кабінету. Зазначив, що платники податків, які бажають здійснювати листування з контролюючими органами в електронній формі, мають можливість подати заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет.

Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі шляхом надсилання документа в Електронний кабінет з одночасним надсиланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

Форма Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет визначена додатком 3 до Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок).

Один раз протягом року платник податків може надіслати контролюючому органу Заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за формою, визначеною додатком 4 до Порядку.

        Податківець заохотив платників податків до дистанційного листування, адже такий формат спілкування скоротить час, затрачений на листування з податковою та зменшить витрати, пов’язані з  поштовими відправленнями.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь