"НАФТОГАЗ" інформує

Дата: 12.08.2022 15:19
Кількість переглядів: 1050

Нагадуємо про зміну постачальника газу, важливість погашення наявної заборгованості та своєчасну оплату за спожитий природний газ перед діючим постачальником – ГК «Нафтогаз України»

Кожний свій ранок колеги з Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" розпочинають з численних повідомлень клієнтів у чат-ботах, коментарів у соцмережах і телефонних дзвінків до контакт-центру. Попри велику завантаженість і втому вони невпинно продовжують працювати, адже дуже люблять те, що роблять.

Ділимося добіркою корисних посилань від ГК «Нафтогаз України», які допоможуть клієнтам швидше розв?язати всі питання:

 Як дізнатися номер особового рахунку?

Для цього необхідно перейти на сайт: https://gas.ua/uk/home/find-account або в чатбот GASUA у Viber, Telegram або NaftogazGasSupply у Facebook Messenger. Далі ввести ЕІС-код (16 символів).

EIC — це персональний газовий номер об'єкта газопостачання, який складається з 16 символів (латинських літер і цифр). Наприклад, 56XM19A205987456. Його можна знайти в особистому кабінеті, дізнатися в контакт-центрі вашого облгазу або в рахунку за розподіл чи постачання газу.

 

 Як зареєструватися в особистому кабінеті?

Для реєстрації в особистому кабінеті зайдіть на сторінку my.gas.ua та натисніть кнопку «Зареєструватися». Є кілька способів безпечної реєстрації:

 за номером телефону;

 через електронну пошту;

 за допомогою Facebook-акаунта;

 за допомогою Google-акаунта.

Зверніть увагу, що для реєстрації знадобиться особовий рахунок, який вам присвоєно ГК «Нафтогаз України». Дивіться відеоінструкцію: https://youtu.be/olIG6h0EwOU.

 

 Чому дві платіжки за газ?

Оплата газу та його доставки розділена ще з січня 2020 року в межах реформи газового ринку. Саме тоді ухвалено закон, який передбачає, що продавати газ і доставляти його споживачеві мають різні компанії.

Щомісяця всі споживачі отримують дві платіжки за газ:

за доставку / розподіл газу (від оператора ГРМ);

 за спожитий газ (від постачальника — ГК «Нафтогаз України»).

Більше інформації: https://cutt.ly/mLH6gG8.

 

 Як повернути переплату від попереднього постачальника?

Дієвого механізму переказу коштів між компаніями, на жаль, не існує.

ГК «Нафтогаз України» радить кожному клієнту звернутися до попередньої газопостачальної компанії та написати заяву на повернення переплати.

 

Що ще потрібно додати до заяви, читайте тут: https://gas.ua/uk/home/news/yak-povernuty-pereplatu.

 

 Які послуги можна отримати офлайн?

ГК «Нафтогаз України» спільно з Ощадбанк , ПУМБ та EasyPay UA y продовжує надавати послуги для всіх клієнтів компанії на підконтрольній уряду території України.

Увесь перелік послуг за посиланням: https://cutt.ly/uLH5NxX.

У разі виникнення інших питань звертайтеся за контактами: https://cutt.ly/zLB5Yxy.

Нафтогаз

#допомога_для_українців


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь