Оголошення про проведення конкурсу щодо визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів з території Пустомитівської міської ради
1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу
Виконавчий комітет Пустомитівської міської ради, 81100, Львівська обл., м.Пустомити, вул.Грушевського, 46.
2. Підстава для проведення конкурсу
Рішення виконавчого комітету Пустомитівської міської ради від 18.11.2022 №02-03/217 “Про проведення конкурсу щодо визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів з території Пустомитівської міської ради (м.Пустомити та с.Наварія)”.
3. Місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону особи, в якої можна ознайомитися з умовами надання послуг з вивезення побутових відходів
3.1. Місце: 81100, Львівська обл., м.Пустомити, вул.Грушевського, 46, третій поверх, конференц-зал каб. №302 Пустомитівської міської ради.
3.2. Дата: 26 грудня 2022 року.
3.3. Час: 10 год. 00 хв.
3.4. Прізвище та посада, номер телефону особи, в якої можна ознайомитися з умовами надання послуг з вивезення побутових відходів: Беднарська І.В. - спеціаліст І-ої категорії (еколог) Пустомитівської міської ради, тел. 0674901017; 0680222669.
4. Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:
4.1.Реєстрація учасника конкурсу в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
4.2. Наявність в учасника конкурсу матеріально-технічної бази:
- наявність достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення твердих побутових відходів, що утворюються у житловій забудові та на підприємствах, в установах, організаціях на території Пустомитівської міської ради;
- наявність матеріально-технічної бази, технічний стан якої дозволяє забезпечити зберігання та охорону спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів, здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту спеціально обладнаних транспортних засобів, підтримання належного санітарного стану спеціально обладнаних транспортних засобів.
4.3. Вартість надання послуг в гривнях за одну тонну для усіх категорій споживачів із виокремленням вартості наданих послуг з перевезення твердих побутових відходів, утримання контейнерної тари, вартості послуг, які надаються третіми особами та є складовими тарифу (вартість захоронення твердих побутових відходів).
Вартість надання послуг в гривнях згідно з розрахунку діючих норм утворення побутових відходів на відповідній території.
Вартість надання послуг за 1 тонну відходів: роздільно твердих побутових, великогабаритних, ремонтних, рідких побутових відходів, небезпечних відходів у складі побутових відходів. Відповідно до п.5 ст. 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у разі запровадження роздільного збирання побутових відходів при встановленні цін/тарифів на послугу з поводження з побутовими відходами не враховується вартість операцій з поводження з роздільно зібраними (відсортованими) корисними компонентами цих відходів.
Готовність організувати, відповідно до графіку, вивіз великогабаритних відходів з кожного приватного домоволодіння, а також з багатоквартирних будинків та ОСББ. Вивіз здійснювати за індивідуальним договором між перевізником та споживачем, за оплату споживача.
4.4. Досвід роботи на території України не менше трьох років з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів.
4.5. Наявність працівників відповідної кваліфікації в кількості, достатній для надання послуги з вивезення твердих побутових відходів відповідно до вимог нормативних документів.
4.6. Наявність ліцензій та дозволів на надання послуги, якщо це передбачено чинним законодавством України.
4.7. Наявність договорів з суб’єктами поводження з побутовими відходами (полігон, сміттєспалювальній завод, сміттєпереробні підприємства, сміттєсортувальні підприємства, підприємства з переробки вторинної сировини тощо), що мають ліцензію з поводження з побутовими відходів, щодо прийняття від виконавця побутових відходів в об’ємах, що утворюються на території Пустомитівської міської ради.
4.8. Залучення інвестицій у галузь для підвищення якості надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, в тому числі на придбання сучасної техніки для збору побутових відходів, контейнерів для збору твердих побутових відходів та вторинної сировини, облаштування контейнерних майданчиків відповідно до вимог нормативних документів.
Готовність облаштувати контейнерні майданчики для розміщення контейнерів об´ємом 1,1 м3 (в кількості – 12 шт.) відповідно до Розділу II. Санітарного очищення територій населених місць «Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць», що затверджені наказом МОЗ України 17.03.2011 № 145, контейнерні майданчики повинні мати водонепроникне тверде покриття та бути обладнані навісами та огорожею, майданчики закритого типу та на чіпи.
Майданчики облаштувати згідно графіку:
- Вул. І.Мазепи – 3 контейнери – термін виконання – квітень- 2022 року;
- Вул. В.Кучабського – 4 контейнери –термін виконання - червень 2022 року;
- Вул. О.Гончара, 2-6 – 6 контейнерів – термін виконання - лютий-березень 2022року;
- Вул Миру,1,3. Вул. Фабрична, 1,1а – 6 контейнерів – термін виконання – червень 2022 року;
- Вул. Фабрична,17 – 2 контейнери – термін виконання - вересень 2022 року;
- Вул. Фабрична, 3,4 - 2 контейнери – термін виконання - вересень 2022 року;
- Вул. Вознесіння –1 контейнери – термін виконання – жовтень-листопад 2022 року;
- Вул. Шкільна – 2 контейнери – термін виконання – жовтень- листопад 2022 року;
Готовність встановити контейнери для роздільного збору в кількості: для ПЕТ-пляшки – 50 шт.; для скла - 10шт.) та організувати планово-подвірну систему вивозу твердих побутових відходів на території Пустомитівської міської ради (м.Пустомити та с.Наварія), усіх домоволодінь приватного сектору та забезпечити кожну садибу контейнером 0,12 м3 чи 0,24 м3 для збору твердих побутових відходів (безкоштовно).
Готовність організувати смс повідомлення для споживачів щодо їх заборгованості по сплаті за послугу; зміни графіку вивозу твердих побутових відходів.
Впровадження електронного обліку надання послуг контролю виконання робіт.
Застосування пільг та субсидій для малозабезпечених верств населення та учасників АТО.
4.9. Відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів, передбачених законодавством України.
5. Обсяг послуг з вивезення твердих побутових відходів та вимоги щодо якості надання послуг згідно з критерієм, що визначається відповідно до Правил надання послуг з вивезення побутових відходів:
Складає – 3800, 50 т .на рік.
Конкурс проводиться на визначення виконавця послуги з вивезення твердих побутових відходів як окремої комунальної послуги, право на яку виборюється на конкурсних засадах, що передбачає зокрема:
- організацію надання підприємствам, установам, організаціям, мешканцям міста Пустомити та села Наварія послуг з вивезення твердих побутових відходів відповідно до стандартів, нормативів, передбачених Законами України “Про житлово-комунальні послуги”, “Про відходи”, Постановою Кабінету Міністрів України №1070 від 10.12.2008р. “Про затвердження правил надання послуг з вивезення побутових відходів”, Постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2006 року № 1010 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів”, Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.12.2020 «Про затвердження Змін до Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів”;
- планування заходів щодо збереження та сталого функціонування об’єктів та забезпечення споживачів послугами з вивезення твердих побутових відходів.
- дотримання графіка вивезення побутових та негабаритних відходів, погодженого з органом місцевого самоврядування.
- запровадження роздільного збирання побутових відходів.
6. Перелік документів, які подаються учасником конкурсу для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним вимогам:
- статут (положення чи інший засновницький документ відповідно до закону) суб’єкта господарювання;
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;
- балансовий звіт суб’єкта господарювання за останній звітний період;
- довідка із органів статистики про реєстрацію;
- інформація повноважних органів про відсутність порушених справ про банкрутство (у тому числі ліквідацію);
- довідки відповідних органів державної податкової служби і Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості за податковими зобов’язаннями та платежами до Пенсійного фонду України станом на момент подачі конкурсної документації;
- документи, що містять інформацію про технічний потенціал суб'єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб'єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо);
- документи, що містять відомості про обсяги надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за останній рік;
- технічні паспорти на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки проходження ними технічного огляду;
- довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення твердих побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації;
- довідки про забезпечення створення умов для щоденного миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування;
- довідки про проходження водіями медичного огляду;
- документи, що містять відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів;
- документи, що містять інформацію про кількість відходів, залучених учасником до повторного використання; кількість відходів, які використовуються як вторинна сировина; кількість відходів, які відправляються на захоронення, тощо;
- інші документи, які подаються за бажанням учасника конкурсу і містять відомості про його здатність надавати послуги з вивезення твердих побутових відходів (впровадження роздільного збирання, інформація про наявність диспетчерської служби тощо) належного рівня якості.
Примітки:
а) усі документи (за винятком оригіналів, виданих іншими установами), повинні бути завірені учасником конкурсу;
а) у разі необхідності організатор конкурсу має право запросити від будь-якого учасника повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам чи звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій;
б) у разі відмови учасника надати таке підтвердження чи одержання достовірної інформації щодо його невідповідності кваліфікаційним вимогам, встановленим в цій конкурсній документації, або факту надання у конкурсній пропозиції будь-якої недостовірної інформації організатор конкурсу відхиляє конкурсну пропозицію цього Учасника, визначає переможця конкурсу серед тих Учасників, які залишились.
7. Характеристика території, де повинні надаватися послуги з вивезення твердих побутових відходів:
послуги надають у межах території Пустомитівської міської ради, до якої входять населені пункти: місто Пустомити та село Наварія
- площа території Пустомитівської міської ради – 3797,7 га;
- 102 багатоповерхових будинки;
- 3425 будинки приватного сектору;
- кількість контейнерних майданчиків – 40;
- кількість контейнерів об'ємом 1,1 м3 – 129;
- кількість контейнерів об'ємом 1,1 м3 встановлено на вулицях приватного сектору– 15;
- кількість вулиць – 128;
- протяжність доріг 65,6 км, із них з твердим покриттям – 19,7 км;
- середня відстань вивозу твердих побутових відходів до звалища твердих побутових відходів – 500 км.
8. Характеристика об’єктів утворення твердих побутових відходів за джерелами їх утворення:
Багатоквартирні житлові будинки:
- 102 будинки - в яких проживає 4305 осіб, у тому числі будинки з п'ятьма і більше поверхами – 25, жоден з яких не обладнаний сміттєпроводами;
- 100 будинків обладнані централізованими газопостачанням, водопостачанням і каналізацією, а також індивідуальним опаленням.
- багатоквартирні житлові будинки обладнані контейнерними майданчиками, на яких знаходиться 86 контейнерів, об'єм контейнера – 1,1 м3. Всього контейнерів 1,1 м3 – 59 шт.
Одноквартирні житлові будинки:
- загальна кількість будинків - 3425 будинків, в яких проживає 6780 осіб;
- 3425 будинки обладнані централізованим газопостачанням та індивідуальним опаленням, 2546 будинків обладнані централізованим водопостачанням, 420 будинки обладнані централізованою каналізацією, 2969 будинків обладнано вигрібними ямами;
- на вулицях серед одноквартирних житлових будинків встановлено 10 контейнерів об’ємом 1,1 м3 , контейнерів об´ємом 0,12 м3 – 1541шт., об´ємом 0,24 м3 – 232 шт;
- на окремих вулицях міста Пустомити та села Наварія серед одноквартирних житлових будинків неможливо встановити у відповідності до чинного законодавства України контейнери об’ємом 1,1м3, тому необхідним є впровадження подвірної системи встановлення контейнерів на кожній присадибні об’ємом 0,12м3 чи 0,24м3 на території Пустомитівської міської ради.
- під’їздні шляхи до контейнерних майданчиків мають тверде покриття.
Підприємства, установи та організації:
- на території Пустомитівської міської ради діє 60 підприємств, 20 бюджетні установи та організації, 84 фізичних особи – підприємці;
- 71 суб’єкт серед підприємств, установ і організацій знаходиться у будівлях, обладнаних централізованими газопостачанням, водопостачанням і каналізацією, а також індивідуальним опаленням;
- біля підприємств, установ і організацій встановлено 60 контейнерів об’ємом 1,1 м3 на 15 контейнерних майданчиках;
- на окремих вулицях міста Пустомити та села Наварія біля підприємств, установ і організацій неможливо встановити у відповідності до чинного законодавства України контейнери об’ємом 1,1м3, тому необхідним є впровадження встановлення контейнерів біля таких суб’єктів об’ємом 0,12м3 чи 0,24м3.
9. Характеристика, включаючи потужність, та місцезнаходження об'єктів поводження з твердими побутовими відходами (об'єкти перероблення, сортування, утилізації, видалення відходів, об'єкти поводження з небезпечними відходами у складі твердих побутових відходів тощо).
На території Пустомитівської міської ради відсутні об'єкти поводження з твердими побутовими відходами.
10. Вимоги до конкурсних пропозицій
10.1.Всі документи, що мають відношення до конкурсної пропозиції, складаються українською мовою.
10.2.Учасник може змінити або анулювати свою пропозицію шляхом повідомлення про це організатора конкурсу у письмовій формі до настання кінцевого терміну подання конкурсних пропозицій.
10.3. Для участі у конкурсі його учасники подають оригінали або засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів, передбачених конкурсною документацією.
10.4. Кожен учасник має право подати тільки одну конкурсну пропозицію.
10.5. Конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, номери контактних телефонів, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція.
10.6. Пропозиція друкується та підписується учасником або особою (особами), належним чином уповноваженими підписувати за учасника. Такі повноваження зазначаються у письмовому дорученні, що входить до складу конкурсної пропозиції. На всіх сторінках пропозиції мають міститися відбитки печатки учасника та підпис уповноваженої особи (осіб). Всі сторінки пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, позначаються ініціалами особи або осіб, що підписують пропозицію. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до конкурсної комісії та підписаних відповідним чином, несе учасник.
10.7. Кожна частина конкурсної пропозиції повинна бути зброшурована, мати нумерацію сторінок та реєстр наданих документів.
11. Критерії оцінки конкурсних пропозицій:
11.1. Критерії відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам
Кваліфікаційні вимоги |
Критерії відповідності |
Оцінка |
1. Наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів (власних чи орендованих) для збирання та перевезення твердих побутових відходів, що утворюються у житловій забудові та на підприємствах, в установах та організаціях, розміщених у межах території Пустомитівської міської ради |
- перевага надається учасникові, який має спеціально обладнані транспортні засоби різних типів для збирання та перевезення усіх видів твердих побутових відходів; - для підтвердження факту наявності достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів учасник подає відповідні розрахунки з урахуванням інформації про обсяги надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, наведеної у конкурсній документації. Під час проведення розрахунків спеціально обладнані транспортні засоби, рівень зношеності яких перевищує 75 відсотків, не враховуються;
|
5 (наявність вказаних спеціально обладнаних транспортних засобів різних типів для збирання та перевезення усіх видів твердих побутових відходів), 0 (відсутність вищевказаних транспортних засобів)
|
- перевага надається учаснику, у якого спеціально обладнані транспорті засоби (власні або орендовані) для збирання та перевезення твердих побутових відходів |
10 (власні транспортні засоби) 5 (орендовані транспортні засоби) 0 (відсутність власних або орендованих транспортних засобів) |
|
- перевага надається учасникові, який має спеціально обладнані транспортні засоби, строк експлуатації та рівень зношеності яких менший; |
10 (середній строк експлуатації до 5 років) 5 (середній строк експлуатації від 5 до 10 років) 0 (середній строк експлуатації понад 10 років) |
|
2. Можливість здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту спеціально обладнаних транспортних засобів |
- наявність власного або орендованого контрольно-технічного пункту
|
10 (власний контрольно-технічний пункт) 10 (орендований контрольно-технічний пункт) 0 (відсутність контрольно-технічного пункту) |
3. Підтримання належного санітарного стану спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення твердих побутових відходів |
- наявність власного або орендованого обладнання для миття контейнерів та спеціально обладнаних транспортних засобів |
10 (власне обладнання) 10 (орендоване обладнання) 0 (відсутність обладнання) |
4. Можливість проводити в установленому законодавством порядку щоденний медичний огляд водіїв у належним чином обладнаному медичному пункті |
- наявність власного медичного пункту або отримання таких послуг на договірній основі
|
10 (власний медичний пункт) 10(отримання послуг з медичного огляду водіїв на договірній основі) 0 (відсутність можливості проведення медичного огляду водіїв) |
5. Можливість забезпечити зберігання та охорону спеціально обладнаних транспортних засобів для перевезення твердих побутових відходів на підставі та у порядку, встановленому законодавством |
- зберігання спеціально обладнаних транспортних засобів забезпечують штатні працівники або інше підприємство за договором на власній або орендованій території виконавця послуг |
10 (зберігання та охорона штатними працівниками на власній території) 10 (зберігання та охорона штатними працівниками на орендованій території) 10 (зберігання та охорона за договором на орендованій території) 0 (відсутність можливості забезпечення зберігання та охорони) |
6. Наявність системи контролю руху спеціально обладнаних транспортних засобів під час збирання та перевезення твердих побутових відходів |
- перевага надається учасникові, що використовує супутникову систему навігації
|
5 (використання супутникової системи навігації) 0 (невикористання супутникової системи навігації) |
7. Вартість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів |
- вартість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів порівнюється окремо; - перевага надається учасникові, що пропонує найменшу вартість надання послуг |
5 (найменша вартість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за одну тонну для населення) 5 (найменша вартість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за одну тонну для бюджетних установ) 5 (найменша вартість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за одну тонну для інших споживачів) 5 (найменша вартість надання послуг з вивезення твердих побутових відходів за контейнер об’ємом 0,12м3 для населення) |
8. Досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил |
- перевага надається учасникові, що має досвід роботи з надання послуг з вивезення твердих побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил понад три роки |
5 (досвід роботи понад три роки) 0 (досвід роботи менше трьох років) |
9. Наявність у працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців) |
- перевага надається учасникові, який не має порушень правил безпеки дорожнього руху водіями спеціально обладнаних транспортних засобів під час надання послуг з вивезення твердих побутових відходів |
5 (немає порушень) 0 (є порушення) |
10. Способи поводження з твердими побутовими відходами, яким надається перевага, у порядку спадання: повторне використання; використання як вторинної сировини; отримання електричної чи теплової енергії; захоронення твердих побутових відходів |
- перевага надається учасникові, що здійснює поводження з твердими побутовими відходами способом, який зазначено у графі “Кваліфікаційні вимоги” цього пункту у порядку зростання, і з більшою кількістю твердих побутових відходів
|
10 (повторне використання) 8 (використання як вторинної сировини) 5 (отримання електричної чи теплової енергії)
|
11.2. У випадку однакового значення критеріїв відповідності переможець визначається шляхом голосування членів конкурсної комісії простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менше половини її складу. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має голова комісії.
- Проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї
12.1. Учасник конкурсу має право не пізніше, ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу.
12.2. Організатор конкурсу протягом трьох робочих днів з моменту отримання звернення про роз’яснення до закінчення строку подання конкурсних пропозицій надає письмове роз’яснення.
12.3. У разі надходження двох і більше звернень про надання роз’яснення щодо змісту конкурсної документації організатор конкурсу проводить збори його учасників з метою надання відповідних роз’яснень. Про місце, час та дату проведення зборів організатор конкурсу повідомляє учасників протягом трьох робочих днів.
12.4. Організатором конкурсу ведеться протокол зазначених зборів, який надсилається або надається усім учасникам зборів в день їх проведення.
12.5. Організатор конкурсу має право не пізніше, ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій внести зміни до конкурсної документації, про що протягом трьох робочих днів у письмовому вигляді повідомляє усіх учасників конкурсу, яким надіслано конкурсну документацію.
12.6. У разі несвоєчасного внесення змін до конкурсної документації або надання роз’яснень щодо її змісту організатор конкурсу продовжує строк подання конкурсних пропозицій не менш як на сім календарних днів, про що повідомляються учасники.
- Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій
13.1. Спосіб подання конкурсних пропозицій – особисто або поштою. Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.
13.2. Місце подання конкурсних пропозицій: Львівська обл., м.Пустомити, вул.Михайла Грушевського, 46, кабінет №116 Пустомитівської міської ради.
13.3. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій – до 9 год. 30 хв. 23 грудня 2022 року.
13.4. Організатор конкурсу має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження. Про своє рішення, а також зміну місця, дня та часу розкриття конвертів організатор конкурсу повинен повідомити всіх учасників конкурсу, які подали документи на участь у конкурсі.
13.5. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни до закінчення строку подання пропозицій.
13.6. Конкурсні пропозиції реєструються конкурсною комісією у журналі обліку.
13.7. Конкурсна комісія підтверджує надходження конкурсної пропозиції шляхом повідомлення учасника конкурсу про дату і час отримання конкурсної пропозиції та порядковий номер реєстрації пропозиції.
- Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями
14.1. Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями відбудеться о 10 год. 00 хв. 26 грудня 2022 року за адресою: Львівська обл., м.Пустомити, вул.Михайла Грушевського, 46, у конференц-залі каб. №302.
14.2. Розкриття конверта з конкурсною пропозицією може проводитися за відсутності учасника конкурсу або уповноваженої ним особи.
14.3. Під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність та правильність оформлення документів, подання яких передбачено конкурсною документацією, а також оголошує інформацію про найменування та місцезнаходження кожного учасника конкурсу, критерії оцінки конкурсних пропозицій.
14.4. До участі у процедурі розкриття конкурсних пропозицій організатором конкурсу допускаються представники учасника конкурсу. За умови, якщо учасником виступає юридична особа, яку представляє керівник, він повинен надати завірені копії документів, що підтверджують його повноваження, та мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу. У разі якщо учасника представляє інша особа, необхідно надати довіреність на представництво інтересів учасника, підпис документів, оформлену згідно з вимогами чинного законодавства, копію документа, який підтверджує повноваження керівника, що підписує довіреність, а також мати при собі оригінал документа, що засвідчує його особу. Копії документів, які засвідчують особу представника учасника повинні бути надані у складі конкурсної пропозиції.
14.5. Після відкриття конверта внесення змін до конкурсної пропозиції не дозволяється. У винятковому випадку на запит конкурсної комісії учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції, не змінюючи її суті.
14.6. Під час розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право звернутися до учасників конкурсу за роз’ясненням щодо їх змісту, провести консультації з окремими учасниками.
14.7. За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право відхилити їх з таких причин:
- учасник конкурсу не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим конкурсною документацією;
- конкурсна пропозиція не відповідає конкурсній документації;
- учасник конкурсу перебуває у стані ліквідації, його визнано банкрутом або порушено провадження у справи про його банкрутство;
- встановлення факту подання недостовірної інформації, яка впливає на прийняття рішення.
14.8. Конкурс може бути визнаний таким, що не відбувся, у разі:
- неподання конкурсних пропозицій;
- відхилення всіх конкурсних пропозицій з причин, передбачених пунктом 14.7 даної конкурсної документації.
14.9. У разі прийняття конкурсною комісією рішення про визнання конкурсу таким, що не відбувся, його організатор письмово повідомляє протягом трьох робочих днів з дня його прийняття всіх учасників конкурсу та організовує протягом десяти календарних днів підготовку нового конкурсу.
14.10. Конкурсні пропозиції, які не були відхилені, оцінюються конкурсною комісією за критеріями, встановленими у конкурсній документації.
14.11. Переможцем конкурсу визначається його учасник, що відповідає кваліфікаційним вимогам, може забезпечити надання послуг відповідної якості і конкурсна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.
14.12. Рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсною комісією на засіданні у присутності не менш як половини її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
14.13. Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується усіма членами комісії, що брали участь у голосуванні.